miercuri, 12 noiembrie 2008

Ganduri online...




Mo: eu am o alta intrebare
Mo: care ma macina
Mo: ce ar fi fost daca....as fi procedat altfel?
Mo: daca nu m-as fi lasat condusa
Mo: de principii
Mo: idei
Mo: mentalitati
Mo: daca as fi trait clipa la o alta intensitate?
Mo: temperatura?
G.S.: vezi exact ceziceam acolo......si daca..........
Mo: din ceea ce am facut nu regret nimic
G.S.: nu e mai bine sa ne traim prezentul asa cum e el?
Mo: au fost lectii
Mo: greseli
Mo.: nu conteaza daca ai cazut, imp e sa te ridici iar
G.S.: corect asa e
Mo.: e greu
Mo: depinde de situatii
Mo: uneori esti constient ca sunt atatea lucruri care ai putea sa le faci
Mo: in fond, e dreptul tau la fericire
Mo: in fond, e dreptul tau la fericire
Mo: si totusi, e ceva mai puternic decat dorinta
Mo: poate ratiunea
Mo: poate principiile
Mo: mentalitatile
G.S.: fericirea e un drept care se castiga?
Mo: nu, e un drept cu care te nasti
G.S.: sau e ceva ce e in noi dar nu stim noi cum s-o vedem?
Mo: nu e in noi
G.S.: de fapr fericirea e pretutindeni .......
G.S.: trebuie s-o gasesti
G.S.: in fiecare lucru
G.S.: in fiecare secunda
Mo: probabil... insa poate fericirea mea e alaturi de ...o pers...si ca sa fiu fericita ar trebui sa imi incalc anumite principii, sa fac anumite pers sa sufere
Mo: ce fac? imi cer dreptul la fericire
G.S.: iti asculti instinctul.....
Mo: sau las timpul sa isi spuna cuvantul?
G.S.: timpul e stapanul absolut
Mo: si daca instintul este educat?
G.S.: daca e educat inseamna ca asa e el si tre sa-l asculti asa cum e
Mo: posibil...
Mo: insa ramane in schimb acelasi " poate ca.... dar daca... ce-ar fi fost"
Mo: acel " as fi putut"

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ganduri, intrebari fara raspuns, fericire, drepturi ce le avem sau le dobandim, toate astea formeaza ceea ce noi numim VIATA.De fapt ar trebuii sa privim stelele si sa ne gandim ca acolo vom cunoaste fericirea absoluta, acolo de unde poti privii totul cu o linistea pe care acum doar ti-o doresti.Acolo sus se afla fericirea, intre stelele ce rasar si lumineaza sufletele cum nu-ti poti imagina.

friendship bracelet spunea...

Eu am un motto dupa care incerc sa traiesc si de putine ori am gresit urmandu-l:" E mai bine sa regreti ceva ce ai facut decat ceva ce nu ai facut".Asa nu o sa mai apara intrebarea:" oare daca faceam asa,cum era?". Chiar daca nu va iesi cum iti doresti vei spune:"Macar am incercat".