sâmbătă, 24 ianuarie 2009

Dincolo de Ceruri


daca as putea sa iti scriu o scrisoare, as avea nevoie doar de cateva randuri... nu am nevoie sa iti povestesc nimic, stiu ca esti acolo in ceruri si ca ma veghezi clipa de clipa, tot ceea ce fac sper sa te faca mandru de mine...
au trecut 15 ani de cand nu te-am mai strans in brate, am si uitat cum era... eram doar un copil, nu am apucat sa te cunosc asa cum te-au cunoscut altii, insa simt ca te cunosc mai bine decat oricine, de parca ai fi rupt o bucatica din sufletul tau cand ai plecat si mi l-ai fi presarat pe gene, pe buze, pe suflet...
mi-e dor si doare , au fost atatea momente cand te-as fi vrut aproape de mine, cand aveam atata nevoie sa simt puterea bratelor tale strangandu-ma la piept, aveam atata nevoie sa ma certi si apoi sa ma ierti, sa simt fumul de tigara in sufragerie...
sunt multe amintiri, am incercat in tot acest timp sa la pastrez ca pe o icoana, sa nu pierd nimic, simteam ca te-as fi pierdut odata cu cliseele ce mi-au ramas intiparite in minte...
oricat timp ar trece, el nu se va asterne niciodata in sufletul meu , amintirea ta este asemeni unui tatuaj, va fi vesnic acolo... te iubesc din tot sufletul...

2 comentarii:

pupacila21 spunea...

Sunt sigur ca te priveste de acolo de sus de undeva si ca e mandru de tine!
La multzi ani!

Monichina spunea...

@Ghidel: sper...