vineri, 25 decembrie 2009

Scrisoare catre Mos Craciun



Draga Moshule ,


Stiu ca nu am fost prea cuminte anul asta , dar... totusi... nu-i asa ca zambesc frumos si sunt simpatica foc? ;;) :D

Asa ca, iarta-ma ca am venit la 5 dimineata din cluburi si dupa un dus si o cafea am fugit la cursuri, iarta-ma ca am invatat cu o noapte inainte de examene, iarta-ma ca am ales o iubire de contrabanda, iarta-ma ca profit de talent si studiez cu o saptamana inainte.... pana la urma, sunt un copil tare bun, nu-i asa? Cu mutrita asta de bombonel adorabil, sunt un ingeras al dracului de zburdalnic...si ce sa-i faci, daca asa m-a facut mama?

Eu te iubesc si te astept si anul asta...cu promisiunea ca la anu...voi incerca sa fiu mai (cu)minte... :D

Te tzuc, Moshule.... Eroilor 74, da? Hai, sa nu intarzii!


Lista :


Una bucata Fat Frumos, blond cu ochii albastrii si cal alb

Una bucata sesiune reusita

Una bucata garsoniera...sediu, stim noi pt ce ;)

Si daca ai cumva in plus, una bucata Golf 5 Alb ca un fulg de nea... :D

Niciun comentariu: