miercuri, 30 iunie 2010

Inventarul dupa un an de Bucuresti


Nu stiu cand , dar a trecut un an de Bucuresti....
Un an de bune, rele, bune si mai bune, rele si al dracului de rele...
Un an de impliniri si esecuri, de incercari si dezamagiri, de sperante si deziluzii, insa per total... cred ca a meritat!
In toata aceasta ironie dulce amaruie a vietii...decorul vietii mele s-a schimbat mult, mai mult decat as fi crezut vreodata.
Lucrez si am sustinerea morala din partea omului si a artisului cu care imi doream sa lucrez, si pentru asta ii multumesc lui Dumnezeu , a fost cea mai buna alegere si cel mai bun dar din punct de vedere muzical, artistic, moral!
Am castigat prieteni falsi si dusmani adevarati, dar in acelasi timp am cunoscut oameni dragi pe care simt ca ii stiu de o viata...Oameni care m-au invatat sa si primesc nu doar sa ofer. Poate am gresit, sper sa fiu iertata, poate ati gresit, incerc sa va iert, nu pentru voi, si pentru mine, nu vreau resentimente, vine o vreme cand e timpul sa lasi totul in spate si sa mergi mai departe...
Am visat la propria orchestra, Camerata a fost un vis devenit realitate! Sunt tare mandra de ei, mi-e dor de acel vis dar nu voi regreta niciodata ca am stiu sa spun nu la timp. Sa ramane la fel de frumosi, talentati, optimisti, si sa dea Dumnezeu sa nu uitati niciodata ca acolo unde este muzica nu pot fi orgolii!
Am cunoscut atata lume, am trait atatea si totusi prea putine poate, am vazut locuri noi, trag linie si am o mie de cunoscuti, o suta de amici si poate doi prieteni...
Sunt norocoasa insa sa ii am!
Am iubit, am dispretuit, n-am invatat sa urasc, atunci durea, acum nu mai conteaza, viata chiar daca pare ca sta in loc, curge pe langa noi. Intr-un final grei nu sunt anii, ci clipele...
Acum un an....
Anul acesta...
Doua povesti cu un singur numitor comun: sufletul meu...

Acum trag linie si inchei acest inventar, balanta inclina spre impliniri, zambetul obosit isi cere dreptul la liniste...

Astept cu drag Italia... declar suflet in stand by...!

3 comentarii:

Razvante spunea...

Felicitari! O radiografie completa dar si complexa in acelasi timp realizata in cuvinte simple transformate in imagini potrivite, ce ilustreaza perfect onestitatea celei ce le scrie. Imi dau seama ca am avut norocul de a cunoaste o fire modesta si echilibrata, dar si foarte generoasa cand vine vb de fapte. Sincer abia astept sa revii, sa reluam activitatea si ma bucur tare mult ca in dimineata aceea in care ai avut acel moment de incertitudine, ai decis favorabil spre a continua. :) Sedere placuta in Italia!

Anonim spunea...

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhispercom sau un email radiowhispercom@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

Fany spunea...

Salut, mi se pare foarte interesant blogul tau, inscrie-l pe http://www.enterclick.ro pentru a primi vizitatori unici si trafic, tot ce trebuie sa faci e sa accesezi de 2 ori pe zi toate site-urile din sistem si vei primi pentru fiecare vizita facuta celorlalti una de la ceilalti catre tine.grizen