luni, 11 octombrie 2010

Remedii naturiste pentru suflet


e toamna.... o fi anotimpul dorurilor vechi demult uitate ?azi am ochii tristi, sufletul inghetat si un zambet sters...

ce pot sa fac? mi-e dor de o poezie de a lui sorescu, remediu vechi din timpuri infantile...

adaug si o portocala.... nu-i nici dulce, nici prea acra... e asa, ca viata!



"Uneori ma apuca din senin

O pofta grozava de injurat.

Dumnezeii tai de viata

De tinerete

De batranete

De fericire

De iubire

De casatorie

De ideal."



"Traim din amintiri, hibernam în vizuina

Unei frumoase intamplari, care se-ndeparteaza.

Intre vinovatie si - asteptare.

Cam acesta e cadrul.

Nu se poate schimba nimic.

Asteptam cu mana streasina la inima.

Si ce rar se vede ceva în zare."



"....n-am sunetul frumos

Decât în sfera de sticla

Vibrez din toata fiinta

Si tu-mi culegi vibratiile

Si mi le restitui, sarutate."



"Ar trebui să se dea din când în când

Cite-o stire despre amorul unei perechi,

Luate la întâmplare, dar să fie tipica,

Asa ca noi...

Ori nu te-am intrebat: tu esti tipica?

Da? Bine. Sint linistit.

Putem sta de vorba deschis,

Ne putem spune toate secretele.

Greu mai gasesti astazi

O iubire tipica, sanatoasa."



"Iar fata aceea, iata,

Se uita la mine cu sufletul...

Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.

O cafea neagra voi servi, totusi

Din mana ta.

Imi place ca tu stii s-o faci

Amara."

Niciun comentariu: