miercuri, 2 februarie 2011

Noi doi...




Noi doi...
... n-am stat niciodata de vorba cum mi-am dorit...
... nu m-ai certat niciodata din cauza tigarilor...
... nu ai venit la concertele mele...
... asteptam niste sfaturi de viata... ai uitat de ele...
... vroiam sa bem un vin fiert impreuna...
... sa povestim ca intre noi, visatorii incurabili....
... sa ascultam din nou All that she wants....
... sa vezi ce prost conduc... ar trebui sa-ti seman tie... ciudat...
... sa-mi spui ca tigarile fac rau, ca trebuie sa invat, ca noptile pierdute imi distrug sanatatea, ca el nu e destul de bun pentru mine, ca nu imi tin promisiunile...
... dar nu mi-ai zis nimic... n-ai fost acolo... nu mi-ai sters lacrimile... nu m-ai invatat sa conduc... nu am ascultat rock impreuna... nu m-ai ajutat cu bagajele la camin... nu m-ai imbratisat dupa concerte... nu m-ai sunat sa vezi daca am ajuns din club... nu ai facut nimic din tot ceea ce au facut ceilalti...

Noi doi... n-am fost niciodata ca restul lumii, nimic din ceea ce trebuia n-a fost, insa... cu toate astea, ai castiga Oscarul pentru cel mai iubit dintre nepamanteni... !

Niciun comentariu: