duminică, 23 decembrie 2007

Operatie pe suflet deschis...

Uniti impotriva cancerului....

Inca un pic si aceasta campanie umanitara de strangere de fonduri pentru copiii blonavi de cancer se va incheia....
Daca tot am deschis acest subiect, vreau sa multumesc si eu acelor OAMENI cu suflet care nu au ramas indiferenti la durerea acestor copii, dar nu in ultimul rand , acelor PERSOANE care nu au crezut ca vom reusi.......stiti teoria cu fiecare shutul=pas inainte. Cu ajutorul lor am facut nu un pas inainte, ci am desfasurat toata campania! :))
Fiecare dintre noi poate sa faca lumea mai buna, mai frumoasa... Tot ceea noi, Cvartetul "Andreanum" am putut sa facem a fost un spectacol de binefacere, sub genericul "Operatie pe suflet deschis", impreuna cu cei de la Clubul "Katamis Dance", Corul "Nuovo Gaudeamus" si Corul "Vox Veris", si nu in ultimul rand, cu ajutorul studentilor si elevilor de la arte plastice. Acest spectacol , desfasurat sub egida Crucii Rosii Filiala Dolj , a insemnat un prim pas catre o lume mai fericita....pentru ca in acest fel am spus NU CANCERULUI! NU DURERII!
In contul : IBAN RO 08RNCB0140018454000009 BCR Sucursala “Jiul”
deschis de catre Crucea Rosie se pot depune bani si in perioada sarbatorilor.
"Aceşti copii se sting încet în durere. Lipsurile din secţia de Onco-hematologie pediatrică au devenit pentru ei probleme mai mari decât boala cu care se luptă.Împreună le putem reda zâmbetul şi face mai suportabil timpul..."










Afisul Spectacolului "Operatie pe suflet deschis"

MULTUMIRI:
Prietenilor mei artisti plastici:
Andra , Dana, Bydy, Alexandra, Lucian Mitrutoiu , Madalina , Lucian , Angela.





Unul dintre tablourile vernisajului...


Colegilor mei din Cvartetul "Andreanum" :
Raluca si Dodo....
Cvartetul Andreanum: Balasoiu Monica, Fabian Geo, Amalia Matei, Raluca Pesclevei , Andra Raduta-bas.
Clubului "katamis dance" instructor: Catalin Safta
Catalin Safta-Ioana Mitrut

Corului "Nuovo Gaudeamus" al Departamentului de Muzica din Craiova, dirijor lect.univ.dr : Eugen Sandu
Corului "Vox Veris" al CNFB Craiova conduc de dna prof. Iuliana Pascalau
VOLUNTARILOR CRUCII ROSII: Dan, Bogdan, Roxana, Bogd, Corina, Cristina, Corinutza, si multi altii, dar in special prietenei mele Felicia Liscor.


=>FELICIA:
in prag de hiperventilatie!


2 comentarii:

felyyy spunea...

Desi au fost multe obstacole si ne-am lovit de multi sceptici care doreau sa ne taie aripile,spunandu-ne:"Nu veti reusi sunteti prea tinere,prea naive,nu aveti experienta,nu cunoasteti oamenii" ne bucura ca in naivitatea si ignoranta noastra de tinere de 17 si respectiv 18 ani am reusit sa facem ce altii nu reusesc toata viata.Gustul succesului a fost inegalabil ,iar sclipirea din ochii copiilor bolnavi de nepretuit,de aceea ne dorim sa facem o traditie din aceasta campanie in fiecare an in preajma sarbatorilor de iarna.Iar pentru aceia care se considera saraci,nu-si pretuiesc viata si familia un mic sfat:"Treceti 5 minute printr-o sectie de Onco-hematologie pediatrica" ,pentru ca sigur va va face sa reflectati asupra gandurilor voastre.....Atat pentru moment,felicitari tuturor celor care ne-au ajutat pentru ca singure nu am fi reusit si Craciun Fericit!

Monichina spunea...

Nebuna mea scumpa si draga, las ca mai facem noi chestii de astea, nu asteptam pana la Craciun. Un concert in scop caritabil se poate face si la vara...si ma gandeam chiar la un concert in strada... :D Tot cu Dna Vintila, tot cu voluntarii de la Cruce, da in mijlocu centrului, sa afle tot olteanu ca e nevoie de fonduri pt copiii din sectia de Onco-Hematologie!
Si acum! PROPUNERE! Care vrea sa se bage in proiectul asta? Nu neapatar muzica din film, caffe-uri sau clasica! Si alte idei! Caricaturi la minut (cu bani, logic)... baloane....tombola... etc....copiem si noi modelu american, ce mama naibii!
Pentru cei care vor,
id Messenger: mbc_monique01