vineri, 16 mai 2008

Let's talk about love....

Un subiect adorbat de toti si neinteles de nimeni...
S-au dat "n" definitii, s-au facut mii de studii, fiecare simte in felul lui...daca simte...

Nu vreau sa fiu subiectul (cobaiul) propriului meu studiu... Sunt doar o umbra care va priveste pe toti, sentimente voastre sunt oxigenul meu, nu fac decat sa le dau trairilor voastre o forma...si astfel, incet, incet, ele incep sa imi curga prin vene...

Iubirea e afectiune, respect, incredere? Daca ar fi asa, lumea asta ar fi imaginea in oglinda a Raiului... Nu exista alb si negru, exista mii de culori... Daca am da sufletului o panza , iar sentimentele ar devenii culori... nu ar exista lucrari mai profunde decat cele care vin din adancul nostru...

Cand vine vorba despre iubire, toti stim totul si nimic... O vad zi de zi, in imbratisarile voastre, in priviri, in zambete, buze, sentimente.... Tind sa cred ca este ca o floare cu mii de petale, o multitudine de sentimente, de stari, de ganduri.... Fiecare avem floarea noastra, numarul petalelor difera de la o persoana la alta, multi simt, putini stiu sa arate, dar si mai putini sunt cei care au curajul sa arate ceea ce simt... De ce? E simplu. Neincredere, teama de a te implica, dorinta de a pastra aparenele de inaccesibilitatea.

Stiu ca nu stiu nimic despre iubire, nu am acumulat inca destule petale, dar sunt sigura ca tot ceea ce nu iubesti, pierzi, mai devreme sau mai tarziu, indiferenta face sa paleasca pana si ultima petala...

Niciun comentariu: