vineri, 22 august 2008

N-am idoli....si totusi....

Motto:
Incearca sa fii un om de valoare, nu neaparat un om de succes! A. Einstein


Nimeni nu e perfect, asa ca nu as putea sa am idoli... Insa de-a lungul timpului au fost personalitati care m-au impresionat... Cu totii avem o personalitate pe care ne-o definim in timp, insa intotdeauna exista anumiti factori externi care ajuta la conturarea acestei personalitati... constient sau subconstient. E un articol dedicat celor pe care ii admir pentru ceea ce au facut sau fac... indiferent ca sunt artisti, oameni de stiinta, sportivi, jurnalisti etc.


Din "lumea mea" ( pardon , si a mea....) cu adevarat extraordinari mi se par Maxim Vengerov, Joshua Bell si Anne Sophie Mutter, pt stilul lor. Intr-adevar, dupa marile "legende" precum : David Oistrah, Leonid Kogan, Ruggiero Ricci si multi multi multi altii.


Din lumea sportului, mereu am admirat-0 pe Nadia Comaneci.



Un exemplu uimitor de ambitie si forta interioara!

Lumea filmului... Mereu m-a fascinat Patrick Swayze datorita frumusetii si a modului splendid in care danseaza .Actorul roman preferat ramane Adrian Pintea, un actor extraodinar, a carui profunzime m-a impresionat mereu, mai ales in "Iancu Jianu" si "Padureanca".
Indiferent cat de mare e distanta pana la el, acolo in Ceruri, aici mereu va trai in sufletele celor care l-au admirat!


Nume precum Michael Jackson sau Beatles cred ca spun totul. Mereu i-am admirat pentru faptul ca au creat o poveste, o legenda, au lasat ceva in urma lor. De asemenea, imi place mult Ayo pentru expresivitatea vocii ei.







Din lumea mass-media Oprah mi se pare o femeie puternica si inteligenta, iar de pe plaiurile mioritice, mereu o sa am o slabiciune pentru textele acide ale lui Robert Turcescu, atat ca scriitor , cat si ca om de televiziune.


Ma gandeam acum la cartile citite... imi e greu sa imi aleg un personaj anume care m-a marcat.... si totusi, cred ca raman la Scarlett O'Hara din "Pe aripile vantului". Independenta, este imaginea perfecta a trecerii de la o rebela copilaroasa la o femeie puternica si admirata de toti, pasionala si mereu optimista...pentru ca, in fond, " Si maine e o zi...."
Ca scriitori, mi-a placut Emil Cioran pentru nihilismul lui, Mircea Eliade pentru profunzimea filosofica , iar printre poeti, Lucian Blaga ramane un "mister" al sufletului meu.






Niciun comentariu: