joi, 7 august 2008

Tatuaj pe suflet...


Chiar daca azi fiecare plecam pe alt drum, chiar daca de azi vom incerca sa stergem amintirile, vom trece de la iubire la ura, de la pasiune la furie, stiu ca n-am sa te uit niciodata...

A fost frumos,a fost o iubire infantila, o iubire pura...

Fiecare clipa a fost ca un ac, mi-ai desenat cel mai frumos tatuaj pe suflet...

Multumesc pt fiecare clipa, nu o sa uit visele in care noi am crezut...
Lacrimile din noapte nu vor sterge durerea pe care mi-o impun si si nici remuscarile pt ca stiu ca suferi...

Ingenunchez si ma rog sa ma ierti si sa uiti... Nu mai am lacrimi si adorm tarziu cu tine in gand... As vrea sa te strang in brate, sa iti aud iar bataile inimii asa cum ti le auzeam ieri cand ma strangeai in brate... Dar nu pot...

Am crezut ca va fi mai bine pentru amandoi... nu am vrut sa doara...

Te voi pastra in sufletul meu si sper sa ma poti ierta...Iarta-ma...
De azi voi trait iar pe jumatate...voi visa iar pe jumatate... Cat imi vei lipsi!

Un comentariu:

pupacila21 spunea...

o sa te iert cand o sa-mi spui ca ma iubesti si o sa te rogi in genunchi sa te iert si sa te primesc inapoi ... dar amandoi stim ca n-o sa faci niciodata asta chiar daca o sa vrei, mandria ta prosteasca n-o sa te lase!... cuvintele tale sunt de prisos, nu vreau decat sa-mi spui ca ma iubesti!