miercuri, 17 decembrie 2008

Scrisoare pentru Mos Craciun


Draga mosule,

stiu ca poate ma cunosti, dar eu vreau sa-ti amintesc cine sunt. Sunt un copil de 12 ani la centrul de plasament din Iasi. Sunt aici impreuna cu fratele meu. De mama mea nu stiu decat ca traia in gunoaie. Tatal meu nu e de gasit. Deci suntem singuri. De la tine mi-as dori o familie fericita, dar e aproape imposibil asa ceva.
Asa ca te las pe tine sa te hotarasti ce imi aduci. Te rog insa sa nu uiti si de fratele meu care are 13 ani.
Te rog sa vii si pe la casa de copii, sa nu ne uiti pentru ca si asa suntem cam uitati. Numai doamnele educatoare nu ne uita deloc.
Sa nu te superi ca am rugat-o pe doamna mea sa scrie pe internet, dar asta e pentru ca eu nu am adresa de e-mail.
Te iuibim si te asteptam,
Mihai.
Avan Mihai, iasi, Centrul de Plasament Tatarasi

Niciun comentariu: