luni, 8 decembrie 2008

Suflet nebun...



Ascultam melodia Laurei Stoica.... "Nici o stea..."
Inchid ochii si ma las purtata de melodie si versuri....
"Cat am dat tot as vrea sa dau
cat am luat tot mai vreau sa iau
sa-nteleg lumea cum e ea...."


Un prieten drag imi spunea ca-s nebuna lui iubita.... Sunt un copil nebun, care se imbata cu entuziasm si fericire, se hraneste cu vise si sperante, acum sunt fericita, viata mea e un vis, maine poate lacrimi imi vor curge pe fata caci un vis poate va muri... Insa "maine" e inca departe , azi e nebunia mea... Azi sunt fericita, ador fiecare clipa, iubesc acesta lume imperfecta, cu slabiciuni si pasiuni, cu vise si deziluzii!

Orice am facut, nu regret nimic, oricat am gresit, totul a fost un pas inainte, orice esec mi-a dat putere sa o iau de la capat, am prea mult orgoliu sa renunt. Supradoza de entuziasm din sufletul meu ma imbata mereu cu sperante, viata mi-a luat destule, de azi voi pleca spre steaua mea... E acolo, undeva, stiu ca voi ajunge la ea...
Cant pentru mine, nu pentru premii si grade profesioanale, candva nu gandeam asa, insa am inteles ca tot ceea ce conteaza e ceea ce simt eu. Aplauzele imi sunt suficiente, muzica nu mi-o poate lua nimeni, nu conteaza cine esti si de unde vii, nimeni nu iti poate lua talentul, munca, pasiunea!

S-au spus multe, poate m-au durut vorbele altora spuse aiurea, insa nu-mi mai pasa ce spun ei, am tot ceea ce poate fi mai frumos pe lume, familie , prieteni, si un chef nebun de viata!

Asta sunt eu, un copil nebun, ard la temperaturi ridicate, traiesc ca si cum nimic nu ma poate opri, indiferent cate amintiri ma fac sa plang, mereu am in suflet speranta si puterea de a zambi! Orgolioasa si ambitioasa, infantila sau ironica, indragostita sau glaciara, sunt un amalgam de sentimente, trairi, stari, un bulgare ce trece prin viata cu o viteza nebuna si rascoleste totul in jurul sau!

Niciun comentariu: