luni, 16 februarie 2009

Reprosuri in noapte


Te-ai gandit vreodata in timp ce iti stergeai picioarele pe matasea sufletului meu care e pretul lui? Pentru fiecare cuta si pata vei plati cu lacrimi...caci trebuie sa-l spal!


Te-ai jucat cu cuvintele ca un clovn ieftin dintr-un circ de amatori... Publicul te aplauda razand, eu te priveam surazand trist si neincrezator...
Simteam in sarutarile tale trucurile vechi ce se pierdeau in misterele minciunii existentei tale... Esti doar un amator de sentimente, pasiunile tale sunt prea ieftine si fade ca sa ma mai impresioneze... Iti cunosc fiecare gest, fiecare numar din spectacol... timpul meu e prea pretios pentru circul tau...




Simti...?e inima mea ce se sufoca cu indiferenta ta...
Auzi...?sunt soaptele mele striga disperate dupa oxigenul sentimelor...
Ma sting incet sunt aparate...tumorile dezamagirilor mi-au daruit metastaza sufletului...E tarziu si plec sa ma mai nasc odata...

Niciun comentariu: