miercuri, 25 martie 2009

Obsesia




Timpul mi-a aratat ceea ce am refuzat inca de la inceput sa vad... Tu nu stii sa iubesti, sufletul tau e condus de legea dorintei, de puterea pasiunii...si ATAT!
De ce oare am vrut sa te invat sa simti? De ce oare am vrut sa-ti arat cat valoreaza un sarut? De ce am vrut sa vezi cate poate schimba o imbratisare?
Cine sunt eu ca sa iti cer toate astea?... Iubirea ta?! Tu te auzi cand spui asta?! Cat as vrea sa te privesti odata asa cum te privesc eu... Cat as vrea sa te vezi odata asa cum te vad... Atunci ai intelege ca nu sunt o dorinta, ca nu sunt o obsesie... Sunt....un suflet!
Cauta in tine, poate o sa-l gasesti candva si tu pe al tau, ascund printre minciuni si amagiri, uitat in frigul superficialitatii si inghetat, cersindu-ti caldura sentimentelor!

Cauta-ma abia atunci....sa-mi spui cum e cand simti lacrima sufletului cazand pe obrazul tau...

2 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Monichina spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.