joi, 14 ianuarie 2010

De ce doar vorbe?



"Crede-ma...", "Sincer vorbind..." , " Iti spun din tot sufletul..." ... oare chiar mai au valoare ??? Mai crede cineva in astfel de vorbe???

Eu nu... De fiecare data cand aud in jurul meu pe cineva spunand "Crede-ma" e ceva ce ma face sa reactionez contrat. Daca este adevarat ceea ce imi spui, de ce ai impresia ca nu te-as crede? Daca este sincer ceea ce imi spui, de ce imi tot repeti acest lucru? Nu asa ar trebui sa fii? Nu asa ar trebui sa fim?

Vad in jurul meu din ce in ce mai multa ipocrizie, fiecare isi joaca propriul rol, inca unii sunt atat de boccii incat nu realizeaza ca publicul zambeste trist dupa fiecare replica. Trist ca e mintit, inselat, prostit.


Nu urasc nimic mai mult decat minciuna si ipocrizia. Nu am sa inteleg niciodata oamenii care calca peste cadavre pentru a-si atinge scopurile, mi-e greata sa vad cum unii dintre noi sunt in stare sa pupe maini care ii lovesc, ajungand sa linga unde altii scuipa , si toate acestea doar pentru un strop de faima, pentru 30 de secunde de aplauze.
Astfel de oamenii nu mai au nimic, nu mai au caracter, nu mai au respect de sine, nu mai au demnitate. Daca tu ai un pret, crezi ca ma mira esti in stare sa ma vinzi asa usor? Din pacate pentru tine, micule anonim avid de faima si lipsit de scrupule, in viata caracterul si verticalitatea nu sunt cuvinte din DEX, sunt calitati pe care care unii inca le mai au. Oricat ai da din coate, oricat ai pupa in fund, cei din urma vor fi cei dintai. E usor sa ajungi sus , mai ales cand vine vorba de zburat cu penele altora, insa crezi ca vei fi in stare te mentii? Si ce al dracului doare cand cazi...


Nu stiu daca merit, insa ii multumesc Cuiva Acolo Sus ca am o familie de la care am invatat ca lasand capul jos nu o sa castigi niciodata respectul, ca am invatat ce e iubirea si altruismul, increderea si omenia. Sunt norocoasa sa am in jurul meu prietenii putini, dar buni de la care invat zi de zi, prieteni la care tin enorm si in fata carora imi pot deschide sufletul... Multumesc!

3 comentarii:

Cata spunea...

Da. Sunt in totalitate de acord!

ColourMePretty spunea...

tu chiar vrei sa iti petreci restul vietii intreband "de ce?" dupa fiecare nedreptate? Cred ca am mai spus ca raspunsul la asemenea intrebari ori nu exista,ori vine prea tarziu ca sa mai conteze.
Cat despre "capul plecat sabia nu-l taie"...noi doua facem parte din categoria care stie ca daca te ghidezi dupa asemenea principiu marsav oricum il va zgaria pana va cadea singur.

Monichina spunea...

da,ramona,asa e... ai si tu dreptate. nu o sa ii schimb eu... in fond, nici nu merita efortul ;))