sâmbătă, 2 aprilie 2011

Epilog


M-am trezit intr-o dimineata si mi-a fost greu sa accept ca totul a fost o minciuna, ca orgoliul meu cenzurat a fost in zadar, ca the best one a fost doar in mintea mea, tu esti doar un strain patetic si egocentrist.
Nu am timp sa stau sa-ti inteleg prostiile puerile si sa astept sa vezi, nu doar sa privesti.
Incerc sa nu confund afectiunea cu iubirea, insa.... orice ar fi fost...
You shoud take ur hat off, Mister Black!
Eu am fost cea care a crezut in lumina din ochii tai, in valoarea cuvintelor tale, in principiile si valorile tale....
Sa crezi in oameni si in veridicitatea gandurilor lor e o minune pentru tine, iar tu nu crezi in minuni, asa-i?
Ai fost... mult, multe, frumos si demn, tandru si interesant, inteligent si sensibil, ai fost... in lumea mea utopica! Realitatea e alta!
Goodbye!

Niciun comentariu: