duminică, 13 aprilie 2008

Toate au un pret...



Indiferenta este esenta inumanului. Toate au un pret...inclusiv dispretul meu. Il poti avea daruindu-mi incompetenta, superficialitate, razbaunare, ipocrizie... Demonstreaza-mi ca nu ai suflet si o sa iti demonstrez ce inseamna sa fiu inumana!

Un comentariu:

nimic deosebit spunea...

De ce nu exista comentarii la un blog atat de serios?Daca indiferenta este inumana inseamna ca sunt printre cei mai inumani oameni din lume.Dar indiferenta nu inseamna(numai)inumanitate,inseamna si liniste,relaxare,calm,detasare(o zicala:''Ceea ce nu sti nu te deranjeaza'').Pt.mine este o dovada de masochism sa te intereseze problemele care nu te privesc in mod direct.Pe mine ma intereseaza doar familia mea si cativa apropiati si nu vad o crima in asta sau o inumanitate.Mie imi aduce bucurie indiferenta.Probabil ca tie nu.
ITI UREZ UN PASTE CAT MAI FRUMOS CAT MAI ...LINISTIT SI UN CADOU PE PLACUL TAU DE LA IEPURAS