miercuri, 18 noiembrie 2009

Dimineata dupa....bal !






Sunt datoare cu articolul asta, nu-i asa , Ramo?
Da, intr-adevar , a fost minunat la Bal, nu mai conteaza nici febra musculara,nici obseala, cearcanele, importante sunt amintirile... si vb astora din capitala, "e destule " ! :))

Da, nu zici rau, Ramo, cu "haita de printi" ... e ceva de genu, cu unu vii, cu altu pleci! :)) Sau, mai bine zis, " prietena tuturor si iubita nimanui! :))
Am fost intrebata daca sunt Zana Balului, nu , n-am fost! Eu ...am fost eu! Pur si simplu am avut chef de rochie de seara si masca , am avut un chef nebun sa dansez cu toata lumea, sa ma urc pe scaune si dupa aia pe scena, sa cant si sa tzopai... asa m-a facut mama, si ata ete!

A batut si ora 12 noaptea, insa eu nu am fugit, am ramas pe pozitii, la datorie... La plecare, nu era nici un dovleac, ci o masina... dar cum printisorii erau cam "obositi" si se inverzea fiola, am facut pe Eroul _ Pericol Public si i-am dus eu pana la camin... Eu ma intreb ce era in mintea celui care mi-a dat masina! :))


Iar in final, am ramas aceeasi printesa adorabila si modesta, nu mi-am uitat pantoful, ci masca...! Dar... CE-I AL MEU E PUS DEOPARTE!


O sa revin cu poze, detalii, caci...asta n-a fost toooot! :))

2 comentarii:

Inocenţiu spunea...

unde fu toată tărăşenia asta?

ColourMePretty spunea...

ma gandeam eu ca a fost balul tau si ca te-ai simtit bine printre copacii blonzi cu extensii si geluri si botox si colanti de latex :)