duminică, 22 noiembrie 2009

Iti mai aduci aminte....?


Kripton - Iti Mai Aduci Aminte
Asculta mai multe audio Muzica

Candva mi-ai reprosat ca nu scriu despre lucrurile frumoase... Poate ar trebui sa mai privesti odata...si sa vezi cum printre randuri se ascund amintiri...

Nu,nu am uitat momentele frumoase, chiar daca par undeva foarte departe... nu am uitat nici cand la doua noaptea stiam ca exista cineva, undeva care va spune un "alo?" somnoros, dar cald... inca mai stiu gustul buzelor arse de soare, inca n-am uitat cat de fericita eram...
Chiar daca uneori inca imi mai e dor de tine, dor de noi... deschid ochii si vad o alta lume, alte personaje... noi nu mai exista, sau poate doar sufletul meu a visat ca a existat...
Inca sunt aici, pentru ca nu pot da Ctr+Alt+Del... undeva, in sufletul meu a ramas amintirea unor sentimente, naive si copilaresti poate, insa sincere si profunde.
Si probabil voi fi acolo chiar daca nici unul dintre noi va mai intra pe contrasens, chiar daca va exista mereu o linie continua, insa prietenii sunt cei care atunci cand vad avariile, incalca reguli si sunt acolo indiferent de consecinte...


P.S. De multe ori, mergem prin noapte, e frig si ceata... ne gandim ca drumul e lung, uitand ca a fost mereu cineva in dreapta alaturi de noi...

Niciun comentariu: