marți, 28 septembrie 2010

8 pentru voi....


Mi-a placut aceasta "leapsa" primita de la Ramona, asa ca o sa o dau si eu mai departe, cu setul meu de intrebari....
Cine se risca?
Eu o propun in primul rand pe Ramona , apoi pe Sufletica, caci a trecut ceva vreme de cand nu am mai vorbit, urmeaza apoi un manuitor nu doar al sunetelor, ci si al vorbelor de duh, Maestrul Naicu,
dupa care trecem putin in lumea cifrelor, Razvan, ca mai apoi sa aruncam o privire si catre ideile unui blog scris cu multa inspiratie .



1. Daca ai avea puterea sa daruiesti romanilor o calitate , care ar fi aceea?
2. Daca ai avea puterea sa schimbi ceva in comportamentul tau, ce ai schimba?
3. Ce este mai greu, sa nu te dezamagesti pe tine sau pe cei dragi tie?
4. Cu totii am avut momente mai bune si momente mai putin bune. Ce anume te-a motivat in momentele grele?
5. Ce te atrage mai mult: profesionalismul unui prieten sau prietenia unui profesionist?
6. Ce nu poti sa ierti niciodata?
7. Daca ai alege sa te nasti din nou, ce ai schimba?
8. Ce moment din viata ta ai vrea sa se repete?

Niciun comentariu: