marți, 21 septembrie 2010

Asadar....cate impresii si amintiri


Asa cum ziceam in postul anterior, am revenit cu impresii si amintiri despre pseudo vacanta din Italia. Lasand la o parte pastele si pizza care nu-s tocmai prietenoase cu principiile dsp dimensiunile unei femei, ca sa nu mai vorbesc de inghetata de care sunt dependenta oficial :)) , a fost o experienta absolut mi-nu-na-ta!
E o alta lume, o alta cultura, or fi si ei galagiosi, dar nu ca noi, insa la capitolul barfe si dragoste pentru capra vecinului, suntem frati de cruce... caci nu-i usor sa fii curios!
Am cunoscut oameni minunati, artisti talentati, mi-am facut prieteni pe care simt ca ii cunosc de o viata. Daca la inceput dupa Ciao, grazie! ajungeam la English, plizzz! intre timp, usor usor, am ajuns nu doar sa inteleg, ci sa si vorbesc cat de cat. O limba frumoasa, extraordinat de muzicala chiar si atunci cand injuri! :p
Ne-am distrat, ne-am relaxat, am ajuns sa pot canta si in somn Aida,Trubadurul si Barbierul, imi dau lacrimile de dor cand aud arii din aceste opere, asa ca voi incheia prin a spune ca imi este dor cum n-as fi crezut de vara care tocmai se incheie si de orchestra de acolo , de oamenii dragi si nu in ultimul rand....de inghetata!
Inchei prin.... Per Orchestra Filarmonica Italiana! Hip hip? Uraaaa!

Niciun comentariu: