joi, 23 septembrie 2010

Exista nervi... daca deschizi TV-ul!

Nu stiu cine m-a pus ieri sa dau drumul la TV. De ceva ani sunt intr-o stare de ignoranta totala cu el , nu ne deranjam deloc unul pe celalalt. Ieri insa... am calcat pe bec.
Si pentru ca in mare toate posturile transmiteau fie imagini din Bucuresti, fie teleshoping sau telenovele de doi bani, am ajuns la B1TV. Emisiunea...Sase vine presa!
Nu stiam ce e cu emisiunea asta si nici cine ce si cum...dar mi-a sarit in ochi unul dintre invitati, Robert Turcescu. Asa ca, din respect pt cartile lui, am ramas sa ascult in continuare.
N-au trecut doua minute ca deja aveam o mie de nervi si am inchis TV-ul. De ce?
Pentru ca respectabila duduie din platou care nu stiu in ce calitate se afla acolo, invitata sau nu, nici nu-mi pasa, nici cum o cheama nu stiu, printre altele a scos o perla cat ea de mare.
"Cine este capabil lucreaza in PRIVAT!"
Prin urmare, bugetarii astia incapabili din Romania... sa nu mai comenteze, daca erau si ei capabili lucrau in privat si nu mai ieseau in strada.
Prin urmare....no comm.....

Niciun comentariu: