marți, 7 decembrie 2010

Declaratie de la fata inimii


Aiurea, am sters de trei ori pana sa termin prima fraza.
Fie ce o fi, scriu cu sufletul!


Viata mea capata zi de zi noi culori... dupa lectii si examene, restante si extemporale, am invatat:
- ca nu pot sa multumesc o lume intreaga
- ca adevarul este cea mai buna scuza
- ca viata inseamna azi, nu maine
- ca in viata nu te definesc conturile, averea, job'ul, masina sau iubita , ci gandurile si sentimentele tale
- in dracia asta formata din clipe, cum ii spunea Sorescu, este vorba despre TINE : fiecare dintre noi este centrul propriului univers , restul sunt doar "planete" ce reactioneaza in functie de noi
- cineva spunea ca mintea ta poate fi un iad sau un rai, este alegerea ta ce vrei sa traiesti
- avem o singura oportunitate - viata - in care sa facem ceea ce vrem, simtim, gandim, visam... dupa... Dumnezeu stie ce o mai fi!



Daca l-as iubi, as incepe cu : cine n-a iubit, sa dea cu pietre!
Insa nu-l iubesc... nici indragostita nu simt ca sunt. A trecut vremea aceea cand aveam 16 ani si suspinam dupa Fat Frumos. Am inteles ca fluturasii sunt hormoni, ca privirile se imbata in atractie, si ca pana la urma... El nu are capacitati supranaturale sa citeasca gandurile mele in care "ard, si zac, si mor"...

Scrie undeva ca e imoral sa simti? Este ilegal sa spui adevarul? Este imoral sa visezi? Cand va fi, promit sa ma subordonez noilor reglementari, pana una alta, profit ca n-a aparut Codul Civil al Inimii si visez, si simt, si doresc incalcand reguli si cutume, pareri si barfe.

Eram singura si fericita, acceptandu-mi perfect starea de stand by, suspinand doar din cand in cand la un film siropos dupa barbatul perfect si relatia de vis.
Nu stiu cand si cum si de ce, nu mai era unul dintre ei, incet , dar sigur, devenise acela. Cand am inceput sa-o invidiez pe ea? Cand am inceput sa te vreau pe tine?

N-am de gand sa ma joc ca la 14 ani cu o floare "Ma iubeste, nu ma iubeste..." caci iubirea nu sta in petale si polen....

Ne-am duelat in priviri si cuvinte, subtilitati si apropouri, ne-am jucat incalcand regulile, acum insa... ca mi-ai invadat ilegal mintea si coabitezi clandestin in sufletul meu, straine, ramai sau pleci?




4 comentarii:

pupacila21 spunea...

Nice! Fruntea sus! pup

Monichina spunea...

Ema zicea ca e capriciul din luna noiembrie... cred ca intra in prelungiri si in decembrie...
We'll see... poate ca Ema are dreptate... :*

Anonim spunea...

Cum facem pt rămânere ?

Monichina spunea...

aici colonel capsuna, va rugam sa va identificati inainte de stationare :))