marți, 28 decembrie 2010

dilema lunii decembrie...


cadrul: eu
delimitare teritoriala: intre minte, spirit, suflet
adancimea: 1000 metri sub nivelul sufletului
personajul principal: eu
personaje secundare: eu , eu, eu, eu....
concluzia: monolog


- straine, am o dilema... intr-o intersectie a vietii am pe acelasi panou:
DRUM CU PRIORITATE
CEDEAZA TRECEREA
ACCESUL INTERZIS PERSOANELOR NEAUTORIZATE

-mhm... din categoria : ilegal, imoral sau ingrasa...?
-raspuns gresit. din categoria: "stiu , dar joc nestiutor"
-mhm.... dezvolta!
-filosofia crestina imi da liberul arbitru: sunt libera sa simt, sa gandesc, sa exprim
moralitatea ( impregnata biblic ) imi spune: nu pofti ce nu-i al tau
cutumele vin si subliniaza adanc in minte: mergi pe drumul tau, esti pe contrasens

Si eu ce fac? Incotro, suflete? Simt, gandesc, spun? Tac, profit de mansalier si imi vad de drum?
Declar din nou suflet in stand by pana in 2011. Poate mai aprofundam codul asta rutier ...!

Niciun comentariu: