luni, 13 decembrie 2010

Ieri, azi.....si poate si maine....

14 ... 15... 16 ... 17... 18.... 19 .....20..... 21.....

Anii au trecut... m-am indragostit iar si iar... am crezut , ca orice fatuca cu capul in nori, ca eu sunt cea pentru care va fi Prince Charming, ca lumea e roz si iubirea eterna, intre al 9-lea cer si a fi sub nivelul marii era doar o secunda... lucrurile s-au schimbat, asa cum doar timpul stie sa le schimbe, privesc in urma si ma amuz, iubiri infantile si jocuri nevinovate, ce iti fac inima sa zambeasca cand ti le amintesti...
Insa...melodia aceasta... cred ca o voi asculta mereu... si la 14, si la 21, si la 60... am crescut cu ea, am iubit, am visat, am sperat, m-am imbatat in vise si m-am inecat in lacrimi.... eh, asa ca'n viata! :))
P.S. Fa ce-ti spune inima!


Niciun comentariu: