joi, 14 februarie 2008

Nu am chef azi....


Nu am chef azi de lectii de iubire....m-am intoxicat deja...pluteste iubirea in aer mai ceva ca noxele! De trei zile toata populatia tanara este mai rau ca un furnicar... Toata iubirea a fost minimalizata la inimioare : baloane si balonase, pernute rosii, papitoaie de plus, inele in cutiute in forma de inimioara si muuulte muuulte altele... una mai "frumoasa" ca alta! Daca pana acum spuneam sus si tare ca romanii sunt inventivi, azi am ajuns la concluzia ca trebuie sa rectific ceea ce am zis.... Romanii sunt acum in trend, merg in pas cu moda. Iar moda inseamna sa nu iesi ( Fereasca Sfantu'!) din tiparele americanilor. Am imprumutat sarbatori, simboluri, sentimente.... Pai da, si sentimente! Am vazut in jurul meu doar I LOVE YOU!

Pentru cei care nu stiau, aceasta sintagma are un echivalent si in limba romana..."te iubesc"... dar da, stiu, nu e la moda...corect! We must to be COOL!Pfff!


Nu stiu ce e mai rau....o iubire mimata sau una fara pic de originalitate...sincer, prefer o "buburuza" decat un "honey" fara sare si piper!

Dar cum suntem din ce in ce mai superficiali...am ajuns sa mimam si relatiile, si iubirea.... Care este motivul? E o intrebare la care nu vreau sa va raspund eu...


Pt Razvan...buburuzo! :))

5 comentarii:

pupacila21 spunea...

din pacate asja este cum zici u , dar mai exista si iubire adevarata , chiar si originala :P ... pup barzaune! :*

nimic deosebit spunea...

Chiar interesant blogul tau .Vb serios!Am totusi o intrebare.De ce o domnisoara tanara,frumoasa,inteligenta si cultivata are ca ocupatii istoria,iubirea,sociologia poporului roman??

pupacila21 spunea...

ptr ca poate , deaia :) ... pe langa celelalte chestii pe care le face " o domnisoara tanara , frumoasa , inteligenta sji cultivata" , care este =)) :P

Monichina spunea...

Poate pentru ca atitudinea de papusica zambareata o poate mima si o domnisoara tanara , etc , insa invers....mai greu! Si poate pentru ca in general farmecul nu te ajuta mai mult de 20-30 de minute, dupa, mai e nevoie sa mai si stii ceva...

Monichina spunea...

Ce "buburuza" draguta am ! :)) Mah , mah, mah, ce stie el sa pledeze in favoarea mea! :)) Pup!