sâmbătă, 1 martie 2008

Primavara!

Inchid ochii... Imaginatia ma invaluie in mantia ei... Ma las purtata pe aripile ei.... Sunt departe.... Un val de fericire ma face sa tresar....

Aerul proaspat al diminetii ma trezeste la viata...parfumul florilor imi imbata simturile.... Idealurile mele sunt muntii cu zapada netopita pe creste... Este zapada unei lumi necunoscute inca... Albul acesta incognito ma fascineaza... Sentimentele mele se ascund in culorile pastelate si tari ale florilor.... Alerg pe campul plin de flori cu picioarele goale, in incercarea de a-mi inalta zmeul sufletului cat mai sus, si mai sus...printre ingeri...
E primavara! E primavara vietii mele! Am o mie de culori in suflet! Parfumul viselor ma poarta pe drumuri necunoscute... Speranta unui soare timid ascuns in nori imi da puterea de a merge mai departe... Merg mai departe sa imi gasesc coltul meu de lume, acel colt de natura unde muntii ating cerul,roua ierbii imi saruta picioarele, iar sufletul se reflecta in undele linistite si limpezi ale lacului iubirii...


O primavara plina de sentimente pline de culoare si parfum, o primavara in care lacrimile sa fie roua unei dimineti frumoase , in care soarele sa va mangaie gingas obrajii , iar zambetul sa va fie rugaciunea sufletului!

Un 1 Martie fericit!

Niciun comentariu: