duminică, 26 iulie 2009

Colt de suflet....


E deja miezul noptii... E cald si n-am somn... Ascult o melodie tare draga , ce-mi aminteste de clipe frumoase...demult trecute... Clisee ce pareau uite reinvie printre jocul atingerilor degetelor mele pe tastatura...
Hai,lasa muzica in surdina si inchide ochii sa-ti spun o poveste...





Candva, demult, tare demult... adormea zambind, strangand la piept pernuta ce-i pastra toate lacrimile si visele naive de iubire....
Era un copil indragostit de o enigma, ce iubea tacut si suav fiecare amintire a ta... Dulceata viselor ii dadeau putere sa isi stearga lacrimile de dor, si astfel un nou rasarit aparea pe cerul noptii... Asa au trecut zile si luni... nimeni si nimic nu mai conta, erati doar tu si ea... intr-o poveste ce poate va exista cand ne vom naste din nou...
Un singur suflet va mai poate povesti acele timpuri... doar el vibreaza sub atingerile trecutului, doar el mai pastreaza naivitatea din privire, dulceata zambetului si tresarirea sufletului la fiecare cuvant al lui... pentru ca tot ce am trait a vibrat sub degetele mele, corzile mi-au ascultat povestile, au cantat la unison cu sufletul meu... Acel suflet este jurnalul ce a pastrat 15 ani de cautari, de regasiri, de lacrimi si rasete...acel suflet este sufletul meu...
Sunt asemeni unei viori... vibrez incet dar profund in acordurile trecutului, inchid ochii si las sunetele sa va spuna ceea ce mi-e greu sa spun in cuvinte...

Nu mai pastrez nimic din ceea ce am fost, este doar o poveste a trecutului, viata m-a invatat ca increderea este o sansa ce multi o pierd zambind, ca apoi sa priveasca trist in urma ei...
Spuneam candva ca intre mine si Dumnezeu, nu mai cred in nimeni... am oferit tot fara sa cer nimic in schimb, am primit insa experienta de a fi mereu acolo pentru altii...
Vine o vreme cand oricat ti-ai sufla sufletul in o mie de parti, pastrezi totusi un colt de suflet departe de intemperiile vietii... Asa ca las Cerul sa decida, pentru ca iubirea si ura sunt asemeni unui bumerang....se intorc de unde pleaca...
Imi cant mai departe sufletul... multi il asculta, insa putini il aud... tu il auzi?

Niciun comentariu: