sâmbătă, 4 iulie 2009

Gata si stagiunea asta!




Asta seara a fost ultimul concert, gata, s-a mai incheiat o stagiune interesanta, cu bune si cu rele, dar din care cu siguranta am avut multe de invatat, atat muzical , cat si psihologic, sufleteste... O stagiune care mi-a adus multe impliniri, printre care si un recital pe care mi l-am dorit tare mult.
De abia astept stagiunea viitoare, concursul de dirijat din septembrie, turneul prin tara, poate un recital ceva, si cel mai important... concertul de Shostakovici nr 1!
In sfarsit un vis pe cale sa devina realitate... acasa, solista, concertul asta!
Nu pot sa zic decat...Doamne ajuta sa reusesc!

Maine seara am ultimul concert cu cvartetul din anul acesta universitar, asteptam propuneri estivale si speram sa facem in continuare o impresie frumoasa!


Si ca sa sarbatorim cum trebe incheiarea de stagiune, am "stins-o" la o bere, respectiv suc cu colegii pe o terasa si cu dirijorii din seara asta, o atmosfera f placuta si deschisa! Si da, vreo doua ore in care am fost pe post de translator! Insa a fost tare fain!

Concediu placut tuturor! Pupici!

Niciun comentariu: