duminică, 12 iulie 2009

Ganduri arse de soare....




5 iulie...

Mare! Soare! Plaja!
Am ajuns in sfarsit, am luat repede camera la hotel si am fugit pe plaja...
Te iubesc, soare, te iubesc, mare! Ce dor imi era sa simt nisipul arzand... Ce dor imi era sa ma imbat cu briza marii...


6 iulie

Dimineata devreme...n-am somn...plec singura pe plaja...
Doar eu si marea somnoroasa... Ma plimb pe dig, doar eu si gandurile mele... Undeva departe la o terasa se aude melodia celor de la Scorpions... Maybe I , maybe you...
Ma asez pe o stanca si imi ascult sufletul cum vorbeste cu marea...

"Cat as vrea sa arunc melacolia in asta printre stanci, sa o privesc cum o fura marea si o duce in larg...
Cat as vrea sa-mi vindece sarea marii toate cicatricele sufletului, toata urmele timpului, sa-mi simt sufletul ars de soare..."

Ma furisez incet, las melancolia sa se bronzeze pe stancile digului si fug pe plaja!


7 iulie

La multi ani, Cristi! Te iubesc mult mult, chiar daca de multe ori nu stiu sa-ti arat, esti cel mai adorat verisor din lume!
In noaptea asta stau cu prietenii pe plaja, ascult marea cum canta, rad si savurez gustul dulce-amarui al berii... La fel de dulce-amarui ca si al vietii!

8 iulie

M-am bronzat, sunt asa de mandra de mine! Eram la o terasa si aud o melodie ce imi invaluie sufletul... "I've got you under my skin...." Hm, nici soarele, nici marea nu mi-au sters parfumul tau din suflet... oare se va evapora odata cu bronzul? :))


9 iulie

Buna dimineata, mare!
Suntem la o terasa, savuram o cafea tare buna si ne facem planuri pentru diseara...
Suna telefonul... Zambesc... O voce cunoscuta...

10 iulie

Soarele straluceste cu ardoare... Deodata cerul se intuneca... Furtuna...
Marea e agitata, valurile se sparg de staci, aruncand spuma pe dig....
Vino inapoi, soarele meu... Vino si alina marea....

11 iulie

Trenul strabate timpul si distanta...
Las marea sa imbete si alte suflete cu briza ei... Home sweet home...

Niciun comentariu: