vineri, 11 septembrie 2009

Minunat!




10 sept 2009


07:00 : Buna dimineata! (mi-e somn, vreau sa dorm... sa nu uit sa pun si dorinta asta pe lista pt Mos Craciun)
08:45 : Strang vioara, ma imbrac sa plec la servici, am cearcane....cui ii pasa?
09:50 : Mereu mi-a placut faza cu acordajul....De ce se vorbeste cand tre sa se cante?
10:00 : A venit maestru...oooo, camasa lila cu dungulite, pantaloni lila... lasam moda si trendurile, ce cantam azi? Pfff, e plin pupitru de partituri. Enjoy, gagico!
11:30 : Pauza repetitie. Asa e Dane, buna idee, hai la o cafea! Poate ma trezesc si eu.Pe hol primesc fluturasul. E singura zi cand urasc vioata. 492 RON. Scump, doamna, scump! Romania te iubim, ca ca tine nu gasim....si nici nu ne dorim!
12:00 : Haideti, domnilor, haideti, poftiti pe scena! (cine stie, cunoaste!) Continuam repetitia.
13:00 : Gata pe ziua de azi. Bag o doza de Cola si o iau spre Opera. Abia astept sa repet cu cvartetul.
16:15 : Tare o sa-mi fie dor de cvartet, asa multe ne leaga... Parca azi a sunat mai bine ca niciodata. :) (modestie, stiu)
17:00 : Home sweet home. Mi-e foame. Mamaieeeee! (stau ca o printesa la PC in timp ce sunt servita... ah, cine o sa ma mai rasfete asa?)
17:30 : Ma pun 10 minute in pat. S-o crezi tu. Adorm.
18:30 : Ma trezesc speriata. Cat timp am dormit? Ah, nu-i tarziu. Hai la studiu.
23:30 : Toate au o limita. Inclusiv degetele mele. Ma doare rau gatu, maine tre sa pun un pansament.
01:00 : N-am somn. Stau si frec menta pe net. Fac un dus. Ma bag in pat. Np buna!
05:00 : Nu mai am somn. Ma duc sa fac o baie fierbinte. E singurul lucru de care am chef. Ador gelul asta de dus. Revin. Ma bag iar in pat. Adorm.
08:30 : Mama - "Corcodelu, hai trezirea! E opt jumate! " Acusica... si iau perna in brate.
08:35 : Buna dimineata... am 2 repetitii azi... ce zi frumoasa!


P.S. : Mi-e dor de un somn linistit, sa lenevesc in pat, sa ma plimb, sa pierd timpul...

2 comentarii:

pupacila21 spunea...

:)))))) SUPERB! Ar trebui sa te apuci sa scrii o carte cva sji asja vad k ai fooooooarte mult timp liber! =)))))
NB corcodel! =))
:bz

Monichina spunea...

stiu ca ma invidiezi, ai vrea si tu! :)) np buna, barzaune! :)))