miercuri, 23 septembrie 2009

Restantiera la leapsa

1. Ce speli prima dată la duş?
Mainile. Dar uneori as incepe cu sufletul.
2. Care e culoarea ta de helancă preferată?
Am una o combinatie de negru si alb, superba! O ador...si pe coleguta de pupitru pentru cadou! Sarmanaaaa! :))
3. Îţi place cafeaua?
Uneori da...mai ales daca e pe o terasa la mare. (sau in parcare in turnee)
5. Cum te simţi acum?
Mirobolant de obosita. Incerc sa recuperez ultima saptamana.
6. Care e ultima literă din numele persoanei de care eşti îndrăgostit/ă?
A, de la Mandea! :)) Bine, bine, gata, fara glume. FaT-FrumoS, dar eu il alint STF :p
7. Care e ultimul vis pe care l-ai avut?
Nu mai stiu...dar ador sa visez ca dorm.
8. Ai putea mânca o lună întreagă felul tău de mâncare preferat fără să te saturi de el?
Nu, si de la prea multa miere ti se face greata...
9. De ce ai o poftă puternică acum?
Sa ma plimb pe malul marii , sa ascult valuri cum se sparg de stanci...
10. La ce te gândeşti când auzi cuvântul “varză”?
La mine, mereu mi se spune ca sunt varza.
12. Muşti sau lingi îngheţata?
Si, si. :D
14. Câte dormitoare are casa ta?
Patru. Vrea cineva sa vina in vizita? :))
15. Ai cunoscut vreodată o celebritate?
Da. In fiecare zi am onoarea sa ma intalnesc.
16. Îţi place brânza?
La nebunie, aia sarata si tare cu salata de rosii.
17. Care e ultima melodie de care ai fost obsedat/ă?
Lepa Brena-o melodie de corazon
18. Câte ţări ai vizitat?
A... vreo 7... sau 8... Ceuta se pune? :))
20. Ai sări cu paraşuta/parapanta/planorul?
Nu, dar mi-as dori sa incerc.
21. Ai lua masa cu George W. Bush Clooney?
Doar cina si micul dejun . :))
22. E ceva strălucitor în camera ta?
Da, lumina ochilor mei. (Pfff..... ce-am dat-o!)
25. Ouă albe sau maro?
De toreador mai bine. :))
26. Îţi place muzica?
Uneori :))
35. Ai intrat vreodată într-un zid?
Nu, doar intr-un geam. Cu capul.
36. Anotimpul preferat?
Iarna in Spania si vara in Italia. Fata modesta, nu asa! :D
37. Adormi cu televizorul deschis?
Nu, sunt certata cu TV-ul. Adorm mereu cu muzica.
38. Ai băut vreodată alcool direct din sticlă?
Nu imi amintesc...de cate ori. :))
39. Crezi că eşti bătrân/ă?
Foarte batrana...ca sa mai cred in Fat Frumos! :))
40. Finiş. Vă vine să credeţi?
Sincer? Ma cam obisnuisem. :))


Multzam, Sufletico! :*

S.A., esti invitata mea!

2 comentarii:

sufletica spunea...

tarziu, tarziu :D dar te+ai achitat de ea... :)

Monichina spunea...

of, of, m-ai iertat, nu?