joi, 3 septembrie 2009

Suflet pictat


"Nu-mi pasa ce spui, aud doar ce simti, te las sa ma-nseli, si-apoi sa ma minti, esti liber sa pleci, esti liber sa stai, sa iei tot ce vrei , sa dai tot ce ai..."



Tind sa cred ca de fapt prima care va pleca dintr-o lume pictata asa cum ai crezut tu ca ar trebui sunt eu... Oricat ar fi de pastelate aceste culori, nu e nuanta pe care mi-am dorit-o, si daca am inchis ochii, nu inseamna ca nu am vazut, iar daca am tacut si am zambit, nu inseamna ca nu as fi avut nimic de spus,ci doar ca sufletul imi plagea , iar vocea mea tremurand s-a lovit de orgoliu si a acceptat zambind compromis dupa compromis... Asa ca... pastreaza tu aceasta lume pictata pentru ca doar tu ti-ai dorit-o, cu zi ce trece, durerea si dezamagirea nasc dorinta de a ma contopi in indiferenta...

Niciun comentariu: