marți, 23 iunie 2009

Artisti doar cu numele....





Motto: "Să creezi ca un zeu, să porunceşti ca un rege, să munceşti ca un rob!" Constantin Brâncuşi



Imi asum riscul de a fi injurata si blamata. Chiar nu-mi pasa, continui sa spun ce gandesc!
M-am saturat de artisti contrafacuti, artisti de duzina, invatam si noi ceva muzica si ne credem Maestrii! Nu am nimic cu cei care muncesc cu drag pana uita de ei, uita ca trece viata pe langa ei, fac muzica de placere, acceptand si un salariu jignitor, si concerte mai mult de dragul de a canta...
Din punctul meu de vedere, prima caracteristica a unui artist este iubirea pentru oameni! Ce sa transmiti tu publicului cand in sufletul tau incolteste numai invidie si snobism?!

Am avut norocul sa stau de vorba cu persoane de o inteligenta deosebita... pe cat de intelepte, pe atat de modeste... Oamenii cu adevarat mari nu cunosc invidia, numai inferioritatea naste gelozii si invidii!

Daca esti cu adevarat bun, lupta pentru ceea ce iti doresti, castiga ceea ce visezi datorita atuu-urilor tale, lasa-i pe taticu si mamica, crezi ca vor fi vesnic alaturi de tine ca sa puna o vorba buna?!
Chiar daca acum te ridici ca un zmeu, nu uita ca nu tu ai creat vantul, ci altii, iar cand ei nu vor mai fi alaturi de tine, impactul cu pamantul va fi al naibilui de dureros!
Nu stiu daca sa te condamn pe tine care intr-o clipa imi anulezi ceea ce creez in ani doar pentru ca porti un anumit nume, sau sa te compatimesc... in fond, nu e vina ta ca ai fost crescut fara coloana vertebrala!

Dragilor, exista un loc sub soare pentru fiecare... majoritatea insa preferati sa stati la umbra! ;)


Maxim respect pentru cei care stiu adevaratul gust al succesului...!

P.S. Cineva destept rau spunea " nu te uita cati ai inainte, gandeste-te cati ai lasat in urma ta...!" Indiferent cat de greu ar fi sa o iei de la zero, indiferent cat de repede a fost cumparat visul tau, adevaratii invingatori sunt cei care se ridica si a 2-oara, si a 3-a, se ridica mereu, din ce in ce mai sus!

2 comentarii:

sufletica spunea...

na..ca imi cazu si netu tocmai cand citeam si eu linistita acest post. Ai mare dreptate, numai ca viata ne poate oferii surprize in fiecare zi. Poti sa fi tu tare si pe pozitie, dar nu se stie cand si cum esti pus in fata compromisului.:(

Monichina spunea...

da, din pacate....viata e asa un joc, cine a zic ca e o piesa de teatru, nu s-a inselat ;)