luni, 1 iunie 2009

Piticot




1 iunie... ziua piticotilor! La multi ani!




M-am trezit de dimineata... ma uit la telefon si vad... 1 iunie.... Ooo, baby! Azi e ziua copiilor! Hai, trezirea, azi sarbatorim cu acadele! :))
Nu mai sunt chiar un copil, insa am pastrat in suflet acelasi entuziasm nebun si infantil... si imi doresc din tot sufletul sa nu renunt la el...
Si eu vreau Opel Corsa cumparat pe banii mei.... ( din salariul de la fila si bursa.... n-am nici o sansa! ) , vreau haine si calatorii, insa... mai vreau ceva... sa nu uit sa apreciez acadelele! Nu, sa nu credeti ca despre acadele in sine vorbesc! Pentru mine ele raman simbolul copilariei, o amintire de pe vremea cand faceam concurs cine are limbutza cea mai colorata, ne jucam in coltul strazii "Tzara tzara vrem ostashi!" , tzopaiam jucand "Biscuitul" , saream coarda, care mai de care cu tehnici mai speciale, mancam guma cu tatuaje ( Doamne, ce cearta aveam cu mama cand ma vedea cu acele bodypainting-uri de 2 bani) ...
Imi amintesc ca eram culmea feminitatii posibile.... rochitze cu volanase si julituri in genunchi... cand ma imbraca mama saraca in fustite, ma dezbracam, imi luam pantaloni scurti si o tuleam la fotbal cu baietii...
Cum se impaca baletul cu fotbalul nu o sa inteleg niciodata... mama a vrut baiat, tata fata... cred ca pana la urma am fost combinatia perfecta care le-a dat dureri de cap!

Mi-e dor de acele vremuri simple, de jocurile noastre, de acadele si balet, de fotbal si de juliturile din genunchi... Mi-e dor de tata si de fumul de tigara din sufragerie, de povestile cu zane, de zilele cand chiuleam de la gradinitza si plecam cu perna in brate .


La multi ani! Sa nu uitati niciodata dragostea pt acadele!

Niciun comentariu: