joi, 18 iunie 2009

Nu stiu altii cum sunt....




Nu stiu altii cum sunt, dar eu am fost un copil al naibilui de nebun!
Cat mi-as dorii sa mai pot fi ca atunci, la fel de dezinvolta si naturala, sa nu-mi pese de nimeni si nimic!
Nu stiu ce personalitatea multilateral-dezvoltata aveam cand eram mica: acum balerina, peste doua ora cu baietii la fotbal, si seara pe strada imbracata in rochite, cantand "Marie si Marioara"....
De dragul si dorul acelor vremuri.... i-auziiii "si-am zis verde salcioara" !
Mi-e dor de tine, tata, mi-e dor de noi trei... Zambesc si turez viata la maxim, iti promite "printesa ta" ca o sa recuperez tot ceea ce tu ai lasat aici la stadiul de vise!

2 comentarii:

sufletica spunea...

stiu ca nici macar chestia cu "el este acolo sus si te vegheaza" nu foloseste la nimic, dar incearca sa crezi in chestia asta. Oricum el o sa fie alaturi de tine in fiecare zi, in fiecare secunda, doar esti sange din sangele lui.

Monichina spunea...

@sufltetica: ma uit la poze si nu-mi vine sa cred cum pe zi ce trece sunt parca doar fata lui tata... aceleasi trasaturi, acelasi orgoliu! :)