miercuri, 24 iunie 2009

Suflet la interogatoriu...


Leapsa de suflet...


1. SUNT: inger si demon!

2. AS VREA: sa pot face lumea mai buna.

3. PASTREZ: amintirile...

4. MI-AS DORI: propria sala de fitness :))

5. NU IMI PLACE: aglomeratia.

6. MA TEM DE: Dumnezeu si cuvinte...

7. AUD: prea multe minciuni zilnic!

8. IMI PARE RAU: sunt prea orgolioasa uneori.

9. IMI PLACE: sa traiesc fiecare clipa frumos.

10. NU SUNT: asa cum va imaginati multi dintre voi.

11. CANT: de dimineata si pana seara :)) sub dus,pe scena,oriunde!

12. NICIODATA: sa nu spui Niciodata!

13. RAR: uit sa zambesc...

14. PLANG: atunci cand sunt impresionata.

15. NU SUNT: asa cum imi doresc, dar voi fi! :))

16. NU IMI PLACE: sa mi se impuna ceva!

17. SUNT CONFUZ: atunci cand trebuie sa spun "Nu pot!"...

18. AM NEVOIE: de Fat Frumos! :))

19. AR TREBUI: sa mai trec pe la sala! :))

20. AS PUTEA: sa studiez mai mult! :))



E dedicata tuturor, insa in primul rand Sufleticai!

3 comentarii:

sufletica spunea...

multumesc, multumesc... este onorata de mult timp aici http://www.sufletica.com/2009/05/29/leapsa-a-la-aimee/

Gaby spunea...

1.Intre "alb si negru" sunt f multe nuante...
2.Lumea nu poate fii schimbata niciodata, Binele nu poate exista fara opusul lui, si nici nu poate fii apreciat fara el...
3.Amintirile sunt cea mai pretioasa avere...
4.Placerile lumesti sunt efemere...
5.Nici mie:D
6.Dumnezeu inseamna IUBIRE!!! Dumnezeu inseamna dragoste, iertare tot ce e mai bun, nu ne putem teme de El!
7.Traim intro minciuna de cand ne stim...
8.Orgoliul nu duce la nimic bun...
9.Fiecare clipa traita frumos e un poem...
10.Esti cu mult mai buna si mai frumoasa!

kelinci spunea...

Thanks for sharing.
Kelinci
Jual Kelinci
Kelinci
Perkelincian
Kelinci
Kelinci
Kelinci