vineri, 28 august 2009

D'ale adultilor: Moda si altarul




Am tot vazut in ultimul timp nunti si iarasi nunti, fie ca eram invitata sau pur si simplu eram la biserica. N-as putea spune ca mi-au indoit in asa hal retina rochiile si costumele personajelor principale incat sa ajung sa scriu pe blog, insa de multe ori am strambat din nasuc: Bleah , ce uratenie!
Azi insa, volens nolens, am tras puternic aer in piept si am intrat in cam toate magazinele de miresuci si miresei de pe Lipscani. Ce cautam? Treaba mea! :))
Ideea e ca : Doamne, tare-s multe si urate hainele alea! Nu sunt eu expert in moda, design vestimentar sau mai stiu eu ce trend-uri, dar de obicei intuitia feminina si ochiu de "artista lu'peste" nu ma prea duc cu zaharelu'.

Asa ca, las la o parte ce se poarta si ce nu, de la sublim la ridicol e un singur pas, asa ca stau si ma intreb : de ce tre sa fie miresele ca bradul de Craciun? Sunt unele saracele imbracate de-ti sta mintea in loc, si perdeau mea din bucatarie e mai de bun gust decat draperiile de pe ele! Iar barbatii...Doamne, mare ti-e gradina! Taticu, chiar vrei sa pici de papagal?! :))

Hai sa nu ma mai las asa mult in triluri, vorba lunga, saracia omului! Daca tot am facut pe lupul moralist, hai sa aduc si dovada a ceea ce consider eu de frumos!



Asta este una dintre rochiile care mi-au placut foarte mult, o combinatie de simplu si elegant, insa cu broderiile acelea minunate, cu un parfum deosebit de feminitate.


Daca te-au atras Legendele Olimpului si te visezi zeita nascuta din spuma marii, atunci cred ca o sa seduci Universul intr-o rochie simpla si eleganta. Stii tu...ca o zeita! ;)



Eh uite si un bombon de barbat, imbracat cu mult bun gust, inspirand rafinament, masculinitate, distinctie si atractie... Hm! Frumos, nu e asa?


Esti o zuza rebela? Asta e ceea ce te prinde de minune! Mireasa, mireasa, insa cine a zis ca tre sa stai cu un bat infipt in fund? Nu,nu, just...be you! ;)



Sincer? Pe asta l-as lua de barbat numai pentru cum arata! Bine, cu divortul garantat in 48 de ore ! Sau cine stie... :)) Glumesc, glumesc, insa...sa dam Cezarului ce-i al Cezarului! Frumos, elegant, distins, nonconformis, genul acesta de tunica si culoarea fac totul! Superb!

Intentionat am lasat la final ceea ce mie mi se pare cireasa de pe tort... frumoasa, simpla, feminina, plina de rafinament! Eh...cam bine, nu?



Ah, era sa inchei acest articol fara sa imi spun si ultimul "off"... buchetele de mireasa! Fetelor, chiar tre sa semene cu o jerbera sau o coroana de la morti?

Mie una imi plac florile din crengutele de mar, cires, dar...totusi! Sa fim realisti!




Pana la urma insa, nici rochia, nici lavaliera, nici buchetul nu sunt asa de importante...ci... sufletul!

Un comentariu:

Andreea spunea...

:D Recunosc ca am salvat vreo doua poze cu rochiile de mireasa alese de tine. Sunt chiar frumoase.

Faci o treaba buna cu blogul. Imi face mare placere sa te citesc.