miercuri, 12 august 2009

Iubire imperfecta


Am mers prin intreaga lume cautand Femeia Perfecta.
Iar dupa ani de cautare, m-am reintors acasa. Un foarte bun prieten m-a intrebat:

-Si? Ti-ai gasit femeia perfecta?

I-am raspuns asa:

Mergand spre sud, da, am gasit cea mai Frumoasa femeie. Avea ochii ce nu ii mai puteai uita, avea parul de foc, iar trupul era o aventura de curbe innebunitoare.

Prietenul meu s-a bucurat pentru mine:

- Ce frumos… Si? Te-ai insurat cu ea?
- Din nefericire, nu am putut face asa ceva. S-a dovedit a nu fi perfecta, pentru ca era foarte saraca.

Astfel incat am calatorit inspre Nord si am gasit o femeie mult mai bogata decat multe femei din intreaga lume. Nici nu stia cam cati bani avea in total.

- Pai deci era intruchiparea perfectiunii…

- Nu, i-am raspuns, pentru ca era si foarte foarte urata.

In final, am mers inspre est si abia acolo am intalnit femeia care era si frumoasa, si bogata, si inteligenta.

Era cu adevarat femeia perfecta.

- Si? … Ai luat-o deci de nevasta? m-a intrebat amicul meu.

- NU. PENTRU CA, DIN NEFERICIRE, SI EA, LA RANDUL EI, ERA IN CAUTAREA BARBATULUI PERFECT.



Am gasit aceasta frumoasa poveste si pentru ca mi-a placut tare mult...recunosc, am dat copy paste :))de aici!


Concluzia?

“We come to love not by finding a perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly” Sam Keen

Niciun comentariu: