joi, 20 august 2009

Dezvaluiri incendiare : Mon amour!

Aseara ma tainuiam eu cu Cata despre una alta, pana am ajuns la aceasta discutie memorabila...


Catalin: eu iti spun de acum ca o sa iti fie foarte greu...
Monica: bravo, bah,incurajeaza-ma si tu, ca doar ce plansei de nervi!
Catalin: eh lasa nu mai plange, ca o sa ai timp de asta cand te mariti!
Monica: da' ce eu o sa ma marit cu o ceapa!?!?




Eh, si tot aseara, Il Maestro imi zice: domne, hai ca vad ca scrii pe blog despre prieteni, prieteni in devenire...dar despre viitorul sot, cand?

Booooon! Hai sa legam aceste discutii si sa vedem ce iese..... o duda??
Gresit! O Ceapa! Asadar, astazi voi face niste dezvaluiri incediare!
Ta ta ta taaaaam, doamnelor si domnilor, barbatul visurilor mele esteeeeee.... (tarataaaam....tobeeeeee......aplauzeeeeee furtunoase).... Mr. Onion!



Ataaaaat de chipes, de mandru, asa barbat-bineeee! El nu este ca alti barbati sa arunce la intamplare niste haine pe el... Nuu! El are atatea costume , fie ca sunt pentru sezonul toamna-iarna, fie ca sunt pentru primavara-vara...ti-e mai mare dragul sa-l privesti! Iar parfumul lui... o nebunie! De la o posta ii simti venirea!

Cum sa nu-l iubesti?! Asa ca fetelor, nu accept concurenta! Daca nu vreti sa plangeti, pastrati distanta! :))

Niciun comentariu: