duminică, 23 august 2009

Mi-e dor de tine, Fat Frumos!!!

Noaptea trecuta parca mai mult ca oricand as fi vrut sa te privesc in ochi si sa te intreb: De ce? De ceeee? Spuneai ca viata e o lupta! Tu de ce ai plecat, de ce nu ai luptat pana la capat? Pe mine cui m-ai lasat? Unde sunt promisiunile tale? Unde sunt visele noastre?
Nu a mai ramas nimic! Nu mai sunt printesa ta, nu mai sunt printesa nimanui. Mi-ai lasat doar cateva poze ca sa nu uit ca am fost candva printesa ta, ca nu a fost doar un vis frumos!
Toti imi spun ca iti seman, ca am ochii tai, ca am privirea ta... Ma privesc in oglinda ca o straina, privesc privirea asta goala si stinsa de dor, si nu pot sa te simt mai aproape, chiar daca ai lasat prin mine o parte din sufletul tau!
Chiar trebuia sa invat singura ce inseamna prietenii, iubirea, dorul, dezamagirile? De ce mi-ai promis ca vei fi mereu alaturi de mine daca tu ai ales sa pleci fara sa lupti? De ce mi-ai facut sa cred ca lumea e frumoasa, cand sunt incojurata doar de aparente, de ipocrizie, falsitate, interese?! De ce nu esti aici acum sa-mi stergi lacrimile si sa ma iei in brate? De ce nu esti aici acum cand am atata nevoie de tine? De ce!?!
Toti imi vorbesc despre tine, toti s-au bucurat de iubirea ta, de rasul si veselia ta! Toti! Dar eu?! Eu de ce nu!? De ce ai ales sa fi doar o amintire?!
Tu esti basmul copilariei mele! Te vreau aici, Fat Frumos, te vreau aici, tata!

2 comentarii:

InGrid spunea...

:-< ... Viata merge inainte >:D<

Gaby spunea...

Inchid ochii si te vad
Si as vrea sa te pastrez,
O vesnicie de-as putea
Al meu inger sa te visez.

Mi-ai frant aripile-n zbor
Iar de acum voi intelege
Cu adevarat cuvantul „dor”
Si sufletul-mi va plange