sâmbătă, 8 august 2009

Un nou inceput








Azi, dupa mult timp, pot sa trag adanc aer in piep si sa spun cu sufletul imbatat de optimism : Show must go on, baby!
Dupa multe cautari si false regasiri, simt in sfarsit ca mi-am pus ordine in ganduri, in suflet, in minte. Nu ma mai doare nimic din trecut, am invatat ca prezentul este doar un pas spre viitor, am inteles intr-un final ca daca vrei sa-l faci pe Dumnezeu sa rada, ai mana libera la facut planuri!

Asa ca imi strang amintirile, mi le arhivez frumos in suflet, sunt dovada ca am trait fiecare clipa asa cum am simtit, frumos si fara resentimente!

Nu mai am pretentia la o autostrada a vietii, am inteles ca eu sunt cea care trebuie sa deschida drumuri, sa imi construiesc propriu traseu, chiar daca pare greu, nimic nu e imposibil! Nu am nevoie decat de incredere si speranta, ele sunt singurul combustibil ce-mi poate da forta dea a merge mai departe!


So... tragem linie si reglam conturile!

Profesional am inteles ca eu sunt propriul meu etalon, nu am nevoie sa ma uit in stanga si in dreapta ce pot face altii. Singura intrebare al carei raspuns sper sa nu-l gasesc niciodata , pentru ca asta ar insemna sa ma plafonez este : Ce pot face eu? Am invatat ca atunci cand crezi ca nu mai poti, inainte de a privi cati mai ai inainte ta, e bine sa te uiti cati ai lasat in spate.... Intr-un final am invatat ca visele devin realitate atunci cand crezi nebuneste in ele!

Personal... am inteles ca sentimentele nu mor niciodata, timpul insa le transforma... am inteles ca azi simt altfel decat ieri, iar maine va fi o noua zi... Am crezut ca ma pot ascunde intre concerte si proiecte, am crezut ca spuma marii poate sa vindece, insa m-am inselat... prietenii te alina, insa numai tu ai puterea de a te vindeca! Nici scena, nici aplauzele, nici orele de studiu nu pot sa ma faca sa uit, te-am iubit, bai, insa deja am folosit timpul trecut...!


A fost un drum lung, insa acum merg mai departe pe drumul meu, fara restrictii de viteza, fara semne de circulatie, pana la capat!


Niciun comentariu: