luni, 12 octombrie 2009

Asta sunt si n-ai ce face!

Pe scarile Consului. O colega: se face cursul? Eu : pai ma intalni cu profu de la seminar si bla bla , mai departe nu se pune.
Si ce crezi, domne? Mi-a sarit Gaby in cap! MA INTALNI? M-AM INTALNIT!
Ete ca nu vreau! N-auzi domne ca m-am nascut in Prazbourg si ca la mine in mahala se vorbeste cu perfectul simplu? Asa ca o sa vorbesc cum zisei si pana acum si n-ai ce-mi face, nah nah naaaaah! Oltencutzaaaaa! :))


Apropo, stii bancu' ala oltenesc?



Cica ma neamule, facura Tache si cu Tica un magazin intr-un sat de se intorcea dupa soare, si il numira LA GAURICA. Gaseai acolo tot ce vrei si ce nu vrei. Si intr-o zi veni Sica , manca-i-as ochii lui de baiat bun, la magazinu asta, GAURICA. Acum, vezi tu, la vanzare era Tache, si oricat ceru baiatu tush ca avea nevoie mare, nu asa, saracu Tache nu putu sa-i dea, ca se supara Tica , ma intelegi, erau si ei doi pe felie, nu mergea sa treaca peste alalalt. Acum, Sica, avand nevoie mare de tus, veni si a doua zi. Acum, beleaua naiba, era Tica la vanzare , si la fel si asta, nu putu sa vanda fara acordu lu' Tache. Eh si nah ca a treia zi, fu si Tache si Tica la vanzare, veni Sica si ceru tushu mult dorit, mai mai sa-i arza sufletu de atata nevoie!
Tache si Tica se uitara unu la altu, si cu regret ii spusera ca nu mai au, s-a dat fratele meu, ce sa-ti fac?
Sica, suparat de mama focului, zise:

-Apoi, ce Pastele ma-sii e nene asta, cand fu Tache, nu fu Tica, cand fu Tica, nu fu Tache, cand fu Tache si cu Tica, nu fu tush la Gaurica!




P.S. daca aveti nelamuriri in gasirea si savurarea hazului, consultati un oltean! :))

Niciun comentariu: