sâmbătă, 10 octombrie 2009

Nah nah naaaaaahhhhh






Daca pentru altii s-a dat semnalul de imbracat pijamele, eu refuz tinuta de scandal somnoros, aleg o tinuta casual, mandra foc de tricoul meu cu HASTA LA VISTA, BABY si o tulesc cu gasca spre Mojo, fostul Back Stage.
Eu care ma jurasem pe toti sfintii si mucenicii ca nu o sa urc vreodata pe o scena la karaoke, dupa o bere cu tequilla, cine avea chef de lalaiala? Eu!
Asa ca hai copiii pe scena, New York, New York sa fie, si dai topaiala, lalaiala, cu speranta ca nu stia nimeni ca suntem studenti la UNMB….
Nah nah naaaaah, hai ca ne-a primit nenea portaru in camin si la 3 noaptea, sa-i dea Dumnezeu sanatate, si acum….la somnic ca maine, auci … tre sa mai si cant!


P.S. Newwwwwww Yorrrrrkkkkkkkk!!!!!!

3 comentarii:

Naicu spunea...

Bine de ştiut, cînd revin pe meleaguri, te pun pe lista de karaoke.

Unknown spunea...

hello new york:D here i am...waiting for you...:P love you, ma' girl!!!! huuuugs

Monichina spunea...

@Naicu: Vrei sa mori de ras? At e ok! :))

@Anca: ce faci, zuzo? :* hai pe la mine prin camera ca am prajituriiii!!!! (deja mi se pare ca aud pe cineva care alearga pe scari ) :p