joi, 15 octombrie 2009

O zi memorabila... =))




Ieri viata mea parea decupata dintr-un film cu prosti, in care primisem rolul principal, fara doar si poate ! Trecem peste m-am trezit & CO , frumutea incepe dupa ora doua, cand, ajung cu doi prieteni tare tare tare dragi sufletelului meu La Mama, am papat noi linistiti, de fapt eu cred ca eram cea mai linistita, nu tu servici, cursuri, nici referate de predat! :))In mintea mea aveam programat doar sa merg la concertul de la Catedrala Sf Iosif ( care a fost de nota 20!!! ) , si in rest....libera ca pasarea cerului, ce sa mai!
Insa vezi tu, ca suna telefonul pe la 5 fara 10, si noi tocmai ne fatzaiam printr-un magazin de tzoale, cand ce credeti?
Costin: " Ce faceti, domnisoara? La orchestra nu veniti?"
Eu: Ce orchestra, ai inebunit? ( tot eu batzoasa, evident!!!)
Costin: Eu acum sunt la Cons, ai orchestra de la 5 cu Andriesei!!! Hai odata!
Eu: Cred ca esti cu capul, am pe 19 orchestra, atunci incepem!

*** Sper sa fi redat cat mai fidel discutia, imi cer scuze pt eventualele lipsuri! :p

Plecam noi de urgenta spre Cons, cand, tring! In masina realizez ca eu de fapt nici nu am vioara la mine , asa ca nu vad ce as fi putut sa fac la orchestra! Noroc cu Radu, sa-i dea Dumnezeu sanatate, mi-a dat vioara lui ( sar'manaaaa!!!) , si asa am ajuns ei eu pe la 5 si 10 la ora de orchestra! Evident , nu eram singura zuza. Fix dupa mine apare si colegutul meu, si hai Razvane si noi sa ne punem la un pupitru. Dar... unde? Fitze de vioara intai nu aveam, oricum era full, dar nici macar la v 2 ultimul pupitru nu mai era loc, asa ca, copii destepti, ne sucim un pic si improvizam noi ultimul pupitru la v 2, undeva intre corni...si viola cred, oricum cu corzile nu mai aveam treaba! :)) Brass-ul traiasca! :))
In timp ce Costin schimba fete-fete mai ceva ca un cameleon , si bine ca nu stiam ce gandeste in momentul ala ( Maestre, tre sa dau copy/paste: Costin Grigore: pai cand te vedeam ca n-ai stare pe acolo imi venea sa te iau de par ) , eu si Razvan eram in culmea fericirii, yeeee, ultimul pupitru, nici o treaba, nu ne simte nimeni lipsa!
Numai ca... cineva a avut grija sa ma sufle bine la prof ca am experienta de orchestra si asa in prima mea zi de orchestra, intr-un colectiv in care il stiam doar pe Razvan si cu vioara lui Radu, am fost ridicati frumos de la ultimul pupitru si pusi la primul pupitru. Sa mai spun ca eram concert-maestru si ca eu faceam prima vista la Beethoven a 2-a? Nu vreti sa stiti cate note am avut pe sub pupitru, asa cum nici Costin nu cred ca vrea sa stie de cate ori i-am zis de dulce, dulce rau! :)) Asa in mare stil! :))
Razvan saracu era suparat nevoie mare si ma tot ruga : Canta prostttt sa ne treaca la loc!!! Mai prost decat acum? Prima vista pe alta vioara? Se pare ca nu era suficient! :))



Per total a iesit bine si amuzant, daca nu era asa poate ar fi trecut ca o zi oarecare, insa pe asta nu cred ca o sa o uit asa cu una cu doua, si , lasand la o parte toate urarile din trei litere specifice, cineva a dat dovada de apreciere si incredere. In sfarsit o bila alba! :)) Multumesc! ;) ( vezi cu penele alea, ca deja parca vad ca ai inceput sa te infoi!)

3 comentarii:

Naicu spunea...

grozav!!!

Anonim spunea...

Mucles, ca penele nu se infoaie asa repede! Poate nu ti-ai dat seama apropo de bile albe! Am si eu sufletul meu si mai ales pentru cine trebuie. Nu o prea arat, dar asta nu inseamna ca numai bilutze de-alea negre tre sa pictezi :P ASa ca da-i bataie, ca cineva chiar are incredere in tine! P.S. Putea sa canti si pe un Reghin fara corzi, ca tot bine o dadeai, asa ca mucles si ramai la primul acolo! :) Pup

Monichina spunea...

Dragutule Anonim,

Iti multumesc pt vizita facuta pe acest blog si pentru apreciera si increderea acordata!
Regret insa ca nu imi pot da seama cine isi ascunde sufletul si bilutzele in anonimat... insa dupa limbajul folosit, tind sa cred ca ne cunoastem si ca le cam ai cu limbile straine...

Hai te pup, Domnule X...!