duminică, 11 octombrie 2009

Secretele din palma unei femei....







Dupa o plimbare nocturna prin Parcul Tineretului,copil capricios si rasfatat cum sunt, am "poftit" la un test in Gura Adevarului , asa ca ne-am oprit sa vedem ce imi rezerva viitorul. Hm... Curiosi? :))



" Iti vorbeste gura adevarului:

Incearca sa corectezi greselile tale ca altfel vor avea consecinte fatale in viitor. (Ha, ha, stiu, mama lui de vibratto!!!!)

In problemele tale de dragoste asculta sfaturile prietenilor tai si al anturajului tau! (just! ce, eu nu as vrea?) :P

Actionezi sub constrangerea imprejurarilor, din aceasta cauza te simti amarat si nervos. (da, stiu, placinta aia irezistibila cu branza si stafide e de vina!)

Iti place luxul si comoditatea. (hai sa vad, cui nu-i place? si care e vina mea daca am fost nascuta sa fiu rasfatata?)

Trebuie sa decizi in curand in multe probleme. Cumpaneste bine deciziile tale ca una din ele te poate duce in nenorocire. ( da, stiuuuu! ca bine zice!)

Aproape totul poti obtine in dragoste, inca multe porti mai sunt deschise in fata ta! ( Stiu, cu un zambet deschid orice poarta! Irezistibila ce sunt! ) :))"



Foarte tare testul asta, a fost asa distractiv! Vi-l recomand! :))

Niciun comentariu: