sâmbătă, 17 octombrie 2009

S'aveti pofta...ca eu nu mai am!


Inca de la inceput vreau sa specific faptul ca acest articol este dedicat firmei al carei slogan este : "Sa ai pofta, boierule!"
Ieri, intr-un exces de zel gastronomico-alimentar, intru la Angst , nu pentru a fi intrebata din nou "Card Angst aveti?" , ci pentru ca-mi ploua in gura dupa zacusta.
Ajunsa la raionul de bulioane-dulceturi-acrituri-etc , vad eu o zacusca ce-mi facea cu ochiul insistent...Mhm....tare bine arata! Iau borcanul, il sucesc pe stanga,pe dreapta, cu termenul statea f.bine, ingredientele erau tzais....Asa ca, in cos cu tine, draguto!
Ajung cu ea la casa, si abia atunci observ sloganul firmei : "Sa ai pofta, boierule!"
Pffff, imediat imi fuge gandul la o discutie morfo-sintactica in care mi s-a explicat f.clar si la obiect intelesul acestei sintagme... Mhm, zic in gandul meu, las ca n-are a face cu zacusca!
Insa, odata desfacut borcanul si gustat, am simtit din plin adevarul si profunzimea acestei sintagme (cine stie, cunoaste!) . Asa o zacusca buna n-am mai mancat pana acum, dar nici nu o sa-mi mai doresc. Maestre, multumesc pt explicatii, Naicule, mare adevar ti-a grait gura, si fara numar pt dom director de la firma de CONServe, s'aveti pofta, boierule, da pofta, nu asa!m

2 comentarii:

Naicu spunea...

Cînd ţi-am zis că ăştia mai bătrîni ştiu, nu ai vrut să mă crezi. :)

Monichina spunea...

@Naicu: just, asa e! asa sunt eu mic si neascultator, ce sa-i faci? :))