sâmbătă, 10 octombrie 2009

Femei...Barbati...Ganduri

Am cautat alte si alte senzatii. Am fugit de acasa pretinzand libertate. Am sarutat fara noima. Am imbratisat fara rost. Dar m-am intors, de fiecare data,spasita, la cel pe care il iubeam.



Barbatii investesc mai greu pretioasele lor sentimete intr-o fiinta nedotata de la natura sau de la chirurg cu farmece exterioare indiscutabile. Daca domnisoarele nu poseda talie de viespe , coapse zvelte si piele frageda, risca sa caute disperate un partener de garsoniera pana la adanci si ametitoare batranere. Cunosc femei cu suflete si minti splendide care, atata timp cat n-au reusit sa convinga acul cantarului sa coboare in zona zveletetei fara cusur, n-au putut pacali nici un barbat sa le mototoleasca asternutul, ca sa nu mai vorbim c a nu s-a pus problema sa le invite vreodata in parc. Dupa marea si eficienta flamanzeala care le-a redat circuitului sexual in natura, spendoarea sufletului lor a redevenit vizibila, palapbila, onorabila.




Sursa: Alice Nastase, Aurora Liiceanu

Niciun comentariu: